X סגירה
 

צימרים בזלצבורג

צימרים בעיירות של מחוז זלצבורג

על הנופים המרהיבים של מחוז זלצבורג כבר נכתב וסופר רבות. המחוז מציע מראות עוצרי נשימה, בשילוב עם מגוון רחב של אתרי טבע ומוקדי תיירות. המשמעות של כך היא אחת: אם אתם מגיעים לאוסטריה, רצוי שתקדישו לאזור זלצבורג מספר ימים לפחות. למעשה, האזור כה אטרקטיבי עד שרבים בוחרים להישאר בו כל השהות באוסטריה. אפשר להבין אותם.

גם אתם החלטתם לבקר בזלצבורג? חשוב שתדעו שמקומות הלינה שאתם בוחרים יכולים להיות אטרקציה משל עצמם, להשתלב היטב עם האווירה הפסטורלית הרגועה ולשדרג את השהות שלהם באזור ביותר ממובן אחד.
 

מלון על שפת האגם בעיירה הציורית וולפגאנג
מלון על שפת האגם בעיירה הציורית וולפגאנג
אזורי הלינה המומלצים של זלצבורג

זלצבורג אינו מחוז גדול יותר מדי, כשרוב האתרים המרכזיים נמצאים במרחק נסיעה קצר יחסית. אם יש לכם קילומטראז' ראוי בתחום התיירות, אתם בטח מכירים את המונח שאנחנו הולכים להשתמש בו: "טיול כוכב". בטיול מהסוג הזה, השהות היא במקום לינה אחד, כאשר מדי יום נוסעים ממנו לאטרקציות השונות. בדרך זו אפשר למנוע חיפושים ארוכים אחר מקומות לינה בכל לילה, היסחבות עם המזוודות (חשבו על המורכבות של זה בטיול עם ילדים) או אפילו לחסוך כספים.

מצא עכשיו את המלון שלך בזלצבורג >>

גם אם יש שבוחרים בעיר הבירה זלצבורג, שנחשבת למומלצת לביקור של חצי יום לפחות, אנחנו מציעים לכם לחוות את אוסטריה האמיתית, הרגועה, הפסטורלית. במחוז זלצבורג תוכלו למצוא מספר כפרים ועיירות מזמינים, חלקם ממוקמים בנקודות "אסטרטגיות": סמוך לאגם גדול ותכול, או בין הרים מוריקים (או מושלגים. תלוי מתי אתם מגיעים לאוסטריה). אנחנו ממליצים לכם למקד את החיפושים שלכם בעיירות של מחוז זלצבורג, ביניהן אזור וולפגנג, האלשטאט, סנן יוהן אים פונגאו ועוד. כשתגיעו לאותם אזורים, תבינו למה.

צימרים, מלונות, חוות ומה שביניהם

אחרי שהבנתם איפה כדאי ללון, עולות אצלכם בוודאי שאלות נוספות. אם אתם שוקלים את סוג מקום הלינה, דעו שגם כאן יש עבורכם אפשרויות רבות. כיאה למדינה שמכונה כ"ארץ הצימרים", אנחנו ממליצים לכם לשקול בחיוב לינה כפרית מהסוג הזה – וכן, גם חוות חקלאיות תופסות.

מקומות אלה מאפשרים להתחבר לנופים הטבעיים, ליהנות מאירוח מאיר פנים (לעיתים מתארחים בבית משפחה שלמה), לקבל בכל בוקר ארוחות עמוסות מטעמים מקומיים ולשהות בחדרים מרווחים, או אפילו דירות שלמות המאובזרות היטב. יתרון משמעותי של הצימרים הוא המחיר שלהם, שנחשב לנוח ביחס לאפשרויות אחרות. חלק מהפתרונות הכפריים מציעים גם אטרקציות שונות לבני כל המשפחה, דוגמת טיפול בחיות, מגרשי משחקים, רכיבה על סוסים ועוד.

מצא עכשיו את הצימר שלך בזלצבורג >>

גם באוסטריה יש מלונות, והשהות בהם אף היא יכולה להיות מהנה. אל תצפו לקומפלקסים אדירים של מאות חדרים וגם לא לקלאבים – בטח לא באזורים השלווים של אוסטריה. מרבית המלונות במדינה, ובטח ובטח באזור זלצבורג, הם בעלי ציביון כפרי גם הם. אלו הם מלונות קטנים, אפילו משפחתיים, ששמים דגש רב על מתן שירות מפנק ומציעים תנאים נוחים מאד לאורחים.

אנחנו ממליצים לכם להעדיף את הצימרים והחוות, בנקודת ההתחלה, אך הכול תלוי בטעם האישי שלכם, בהרכב המטיילים ובמסלול הספציפי שאתם מרכיבים.

 

מלון בעיירה אוסטרית בזלצבורג
מלון בעיירה אוסטרית בזלצבורג